Politica cookies

Această politică privind cookie-urile ("Politica de Cookie") guvernează utilizarea cookie-urilor și a plugin-urilor de social media pe site-ul nostru https://www.firmecadastru.ro (denumit în continuare: "Website"). Fișierele cookie sunt fișiere text mici care sunt stocate pe hard diskul unui dispozitiv și care conțin anumite informații și uneori date personale. Plugin-urile pentru rețelele de socializare sunt mici piese de software dezvoltate și furnizate de furnizorii de servicii de socializare media (adică Facebook, LinkedIn, etc.), care adaugă integrarea rețelelor sociale atunci când sunt incluse pe Website.

Continuând să utilizați Website-ul sau apăsând pe "Da, sunt de acord" după ce ați fost informat despre utilizarea cookie-urilor și a plugin-urilor social media, recunoașteți că ați citit cu atenție această Politică de Cookie și că sunteți de acord cu aceasta fără rezerve. Puteți modifica în orice moment preferințele cookie-urilor prin setările cookie-urilor.


1. CINE ESTE RĂSPUNZĂTOR DE PRELUCRAREA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

GEOCAD IT SOLUTIONS SRL, jud. Ilfov, 1 Decembrie, str. 15 nr. 15, cu numărul de înregistrare în Registrul Comerțului J23/4300/2018, este entitatea responsabilă de datele dvs. personale acoperite de această Politică de Cookie (în continuare: "Noi", "Nouă", "al Nostru"). Această Politică de Cookie poate fi modificată din când în când, pentru a se asigura că aceasta rămâne corectă și conformă cu legislația. Dacă se întâmplă acest lucru, vă rog să luați notă de modificări și să fiți de acord cu acestea dacă le considerați acceptabile.

1.1. Datele dvs. personale sunt prelucrate de GEOCAD IT SOLUTIONS SRL, jud. Ilfov, 1 Decembrie, str. 15 nr. 15, cu numărul de înregistrare în Registrul Comerțului J23/4300/2018 (în continuare: "FirmeCadastru", "Noi", "Nouă", "al Nostru"). Ne puteți contacta prin e-mail la: contact@firmecadastru.ro.

1.2. Orice noțiune care începe cu o majusculă va fi definită prin referință explicită în această Politica de Cookie. Atunci când este posibil, având în vedere contextul, cuvintele singulare trebuie interpretate ca incluzând și pluralul și invers.

1.3. Atunci când se face trimitere la anumite legi sau reglementări, o astfel de referință trebuie să includă și orice modificare, înlocuire sau anulare a legilor sau regulamentelor respective, inclusiv orice ordine administrative conexe.

1.4. FirmeCadastru își rezervă dreptul discreționar de a modifica, schimba sau completa Politica de Cookie din când în când. Asemenea modificare, schimbarea sau completare va fi comunicată prin intermediul Website-ului.


2. COOKIE-URI

Noi plasăm un număr de cookie-uri atunci când vizitați Website-ul nostru. Aceste cookie-uri sunt împărțite în 3 grupuri de cookie-uri: cookie-uri funcționale; chestionare analitice și statistice; reclame și cookie-uri sociale. Puteți să vă retrageți în orice moment consimțământul dvs. cu utilizarea de către FirmeCadastru a cookie-urilor.

2.1. Puteți evita plasarea cookie-urilor prin configurarea browserului dvs. ca atare. Instrucțiuni despre cum se poate face acest lucru pot fi găsite aici:

Cu toate acestea, interzicerea cookie-urilor atunci când vizitați Website-ul poate determina încetarea funcționării corecte a anumitor sau a tuturor funcțiilor Website-ului.

2.2. Când vizitați site-ul, FirmeCadastru plasează un număr de cookie-uri. Cele mai multe date referitoare la aceste cookie-uri, plasarea și utilizarea acestora permit identificarea dvs., iar FirmeCadastru le utilizează pentru a obține o imagine asupra modului în care dvs. și alți vizitatori folosiți Website-ul prin colectarea de date statistice și de utilizare, care permit FirmeCadastru să ofere o experiență mai bună pe Website.

2.3. Puteți oricând să vă retrageți consimțământul cu utilizarea de către FirmeCadastru a cookie-urilor. Pentru a vă exersa acest drept, este suficient să ștergeți cookie-urile care au fost plasate pe dispozitiv. Pentru a face acest lucru, vi se cere să vă referiți la instrucțiunile corespunzătoare ale producătorului dvs. de browser, așa cum sunt enumerate mai sus.


3. DE CE PRELUCRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?

Noi prelucrăm datele dvs. personale prin cookie-uri în mai multe scopuri: pentru a îmbunătăți Website-ul nostru și experiențele și serviciile pe care le oferim; pentru a afișa reclame; să furnizăm informații unor terțe părți și să păstrăm experiențele web pe care le oferim, Website-ul nostru, pe dvs. și pe noi în siguranță.

3.1. FirmeCadastru prelucrează datele dvs. personale pentru a vă oferi un conținut și anunțuri mai personalizate și pentru a efectua analize statistice, astfel încât să putem îmbunătăți Website-ul, reclamele, produsele și serviciile noastre sau să dezvoltăm noi produse și servicii.

3.2. FirmeCadastru ar putea să prelucreze datele dvs. personale pentru a informa orice terță parte în contextul unei posibile fuziuni cu, achiziționarea / divizarea ori divizarea de către acea terță parte, chiar dacă această terță parte este situată în afara UE.

3.3. FirmeCadastru ar putea să prelucreze datele dvs. personale pentru păstrarea intereselor legitime ale FirmeCadastru, ale partenerilor sau ale unei terțe părți, dacă și când înregistrarea dvs. sau utilizarea Website-ului poate fi considerată (a) o încălcare a oricăror condiții de utilizare aplicabile sau a drepturilor de proprietate intelectuală sau a oricărui alt drept al unei terțe părți; (b) o amenințare la adresa securității sau a integrității Website-ului; c) un pericol pentru Website sau pentru oricare dintre noi sau pentru sistemele subsidiare ale subcontractanților din cauza virușilor, a cailor troieni, a spyware-ului, a malware-ului sau a oricărei alte forme de cod rău intenționat sau (d) obscenă, discriminatorie, rasistă, calomnioasă, hărțuitoare, vătămătoare sau nepotrivită ori ilegală în orice fel.

3.4. Datele dvs. personale pot fi transferate din propria noastră inițiativă către poliție sau autorități judiciare ca dovezi sau dacă există suspiciuni justificate privind un act ilegal sau o infracțiune săvârșită de dvs. prin înregistrarea dvs. cu sau prin utilizarea Website-ului.


4. CE FACE CA PRELUCRAREA DATELOR DVS. PERSONALE SĂ FIE LEGITIMĂ?

Legea ne cere să precizăm exact baza juridică pe care o utilizăm pentru a prelucra datele dvs. personale. Putem prelua datele dvs. personale deoarece v-ați dat consimțământul în acest sens, deoarece legea ne obligă să facem acest lucru sau deoarece este în interesul nostru legitim sau al unui terț.

4.1. Pentru prelucrarea datelor dvs. personale în scopurile descrise în clauzele 3.1 și 3.2 ale acestei Politici de Cookie, FirmeCadastru, în calitate de parte responsabilă, vă solicită consimțământul. FirmeCadastru obține consimțământul dvs. prin intermediul banner-ului cookie. Făcând clic afirmativ pe acest banner și continuând să utilizați Website-ul, recunoașteți că ați citit cu atenție această Politică de Cookie și că sunteți de acord cu aceasta fără rezerve.

4.2. Prelucrarea datelor dvs. personale în scopurile descrise în clauza 3.3 a acestei Politici de Cookie este, de asemenea, necesară în scopul intereselor legitime ale FirmeCadastru, care sunt:

  • - păstrarea Website-urilor, a Canalelor de Socializare Media, a produselor și serviciilor noastre în condiții de siguranță împotriva utilizării abuzive și a activității ilegale.

4.3. Prelucrarea datelor dvs. personale în scopurile descrise în clauza 3.4 este necesară pentru a permite FirmeCadastru să își respecte obligațiile legale.


5. CINE PRIMEȘTE DATELE DVS. PERSONALE?

Abordarea noastră generală este că nu împărtășim datele dvs. personale cu terțe părți, decât dacă vă dați acordul. Cu toate acestea, uneori este inevitabil ca terții să primească datele dvs. personale. Furnizorii de servicii care ne ajută să vă punem la dispoziție Website-ul pot primi și procesa datele dvs. personale în anumite circumstanțe.

5.1. FirmeCadastru se bazează pe operatori terțe părți pentru a vă pune la dispoziție Website-ul, precum și pentru a prelucra datele dvs. personale în numele nostru. Acești operatori terță parte au permisiunea de a procesa datele dvs. personale numai în numele FirmeCadastru, în baza unor instrucțiuni scrise exprese din partea FirmeCadastru. FirmeCadastru garantează că toți operatorii terță parte sunt aleși cu atenția cuvenită, iar aceștia sunt obligați să respecte siguranța și integritatea datelor dvs. personale.

5.2. FirmeCadastru nu transferă datele dvs. personale într-o manieră identificabilă vreunei terțe părți fără permisiunea dvs. explicită de a face acest lucru. FirmeCadastru ar putea transfera date anonime și/sau agregate către alte organizații care pot utiliza aceste date pentru a îmbunătăți produsele și serviciile, precum și pentru a adapta comercializarea, afișarea și vânzarea acestor bunuri și servicii.


6. TRANSFERĂM DATELE DVS. PERSONALE ÎN AFARA SEE?

Da, transferăm datele dvs. personale în afara SEE (adică Spațiul Economic European, format din UE și Norvegia, Liechtenstein și Islanda). Părțile cărora le transferăm datele personale sunt furnizori de servicii străini. Este de la sine înțeles că datele dvs. personale sunt sigure atunci când trimitem datele dvs. personale către țări din afara SEE.

6.1. FirmeCadastru procesează datele dvs. personale în primul rând în cadrul SEE. Cu toate acestea, pentru a vă prelucra datele personale în scopurile descrise în articolul 3 de mai sus, este posibil să transferăm și datele dvs. personale către terțe părți care procesează în numele nostru care sunt situate în afara SEE. Fiecare entitate din afara SEE care prelucrează datele dvs. personale trebuie să respecte garanțiile adecvate cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale. Asemenea garanții constau în:

  • - țara beneficiară dispune de o legislație în vigoare care poate fi considerată echivalentă cu protecția oferită în cadrul SEE; sau
  • - un acord contractual între noi și entitatea care se află în afara SEE. Toate aceste entități sunt părți la un acord contractual bazat pe Clauzele Contractuale Standard ale CE (controlor-controlor) (Decizia Comisiei C(2004) 5721).

6.2. FirmeCadastru ar putea să transfere date anonime și/sau agregate către organizații din afara SEE. În cazul în care are loc un astfel de transfer, FirmeCadastru se va asigura că există măsuri de siguranță care să asigure siguranța și integritatea datelor.


7. CARE SUNT MĂSURILE DE GARANȚIE CU PRIVIRE LA DATELE DVS. PERSONALE?

Nu vom procesa mai multe date personale decât avem nevoie pentru scopurile pe care le-am comunicat dumneavoastră. În plus, vom procesa datele dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru a atinge scopurile pe care le-am comunicat dvs. sau până la momentul în care vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea lor și nu există niciun alt motiv legal care să ne permită să continuăm procesarea datelor personale. De asemenea, garantăm păstrarea datelor dvs. personale în siguranță.

7.1. FirmeCadastru face tot ce îi stă în putință pentru a procesa numai acele date personale care sunt necesare pentru atingerea scopurilor enumerate la articolul 3.

7.2. Datele dvs. personale sunt procesate numai atâta timp cât este necesar pentru a atinge scopurile enumerate la articolul 3 al prezentei Politici de Cookie sau până la momentul în care vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea acestora. Rețineți că retragerea consimțământului poate implica faptul că nu mai puteți utiliza întreaga sau o parte a Website-ului. FirmeCadastru va face neidentificabile datele dvs. personale atunci când acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile descrise în articolul 3, cu excepția cazului în care există:

  • - un interes major pentru FirmeCadastru, instituția dvs. financiară, furnizorul de servicii de plată sau orice altă terță parte în păstrarea în formă identificabilă a datelor dvs. personale;
  • - o obligație legală sau de reglementare sau o ordonanță judiciară sau administrativă care ne împiedică să le facem neidentificabile.

7.3. Vom lua măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a păstra datele dvs. personale protejate împotriva accesului neautorizat sau furtului, precum și a pierderii, manipulării sau distrugerii accidentale. Accesul personalului FirmeCadastru sau al operatorilor terți se vor întemeia doar pe necesitatea de a cunoaște și vor fi supuse unor obligații stricte de confidențialitate. Cu toate acestea, înțelegeți că siguranța și securitatea sunt obligații de diligență care nu pot fi niciodată garantate.


8. CARE SUNT DREPTURILE DVS. POTRIVIT ACESTEI POLITICI DE COOKIE?

În calitate de persoană vizată, aveți mai multe drepturi în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. personale. Aceste drepturi sunt dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de a retrage consimțământul dat mai devreme, dreptul la ștergere, dreptul de a se opune prelucrării datelor personale și dreptul pe care de a primi de la noi într-o structură utilizată în mod obișnuit și în format electronic toate datele personale pe care ni le-ați furnizat.

Dacă doriți să depuneți o cerere pentru exercitarea unuia sau mai multor dintre drepturile enumerate mai sus, puteți trimite un e-mail la contact@firmecadastru.ro.

8.1. Aveți dreptul să solicitați acces la toate datele personale pe care le prelucrează FirmeCadastru referitoare la dumneavoastră. FirmeCadastru își rezervă dreptul de a percepe o taxă administrativă pentru mai multe solicitări de acces ulterioare, care sunt prezentate în mod clar pentru a provoca daune sau vătămări pentru FirmeCadastru.

8.2. Aveți dreptul să cereți ca, orice date cu caracter personal care vă aparțin, care sunt inexacte, să fie corectate gratuit. În cazul în care se depune o cerere de corectare, această cerere va fi însoțită de dovada naturii eronate a datelor pentru care se solicită corectarea.

8.3. Aveți dreptul să retrageți consimțământul acordat anterior pentru prelucrarea datelor dvs. personale.

8.4. Aveți dreptul să solicitați ștergerea datelor personale referitoare la dvs. dacă acestea nu mai sunt necesare în lumina scopurilor descrise în articolul 3 sau dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea acestora. Cu toate acestea, trebuie să rețineți că o solicitare de ștergere va fi evaluată de noi cu luarea în considerare a:

  • intereselor superioare ale noastre, ale instituției dvs. financiare, ale prestatorului de servicii de plată sau ale oricărei terțe părți;
  • obligațiilor legale sau de reglementare sau ordine administrative ori judiciare care ar putea interzice această ștergere.

În locul ștergerii, puteți solicita, de asemenea, ca FirmeCadastru să limiteze prelucrarea datelor dvs. personale dacă și când: (a) contestați corectitudinea acestor date, (b) prelucrarea este ilegală sau (c) datele nu mai sunt necesare în scopul enumerate la articolul 3, dar aveți nevoie de ele pentru a vă apăra în procedurile judiciare.

8.5. Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor cu caracter personal dacă puteți demonstra că există motive serioase și justificate legate de circumstanțele specifice care justifică o astfel de opoziție. Cu toate acestea, dacă prelucrarea intenționată se califică drept marketing direct, aveți dreptul să vă opuneți acestei prelucrări gratuit și fără nicio justificare.

8.6. Aveți dreptul să primiți de la noi, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și în format electronic, toate datele personale pe care ni le-ați furnizat.

8.7. Dacă doriți să depuneți o cerere pentru exercitarea unuia sau mai multor dintre drepturile enumerate mai sus, puteți trimite un e-mail la contact@firmecadastru.ro. Un mesaj de poștă electronică care solicită exercitarea unui drept nu va fi interpretat ca un consimțământ în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. personale dincolo de ceea ce este necesar pentru soluționarea cererii dumneavoastră. O astfel de solicitare ar trebui să indice în mod clar ce drept doriți să exercitați și motivele, dacă acestea sunt necesare. De asemenea, cererea trebuie să fie datată și semnată și să fie însoțită de o copie scanată digital a actului dvs. de identitate valabil, care vă dovedește identitatea. Dacă utilizați formularul de contact, FirmeCadastru s-ar putea să vă solicităm confirmarea semnată și dovada identității.


FirmeCadastru vă vom informa cu promptitudine despre faptul că am primit această solicitare. Dacă cererea se dovedește întemeiată, FirmeCadastru o va onora cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de treizeci (30) de zile de la primirea solicitării.

Dacă aveți orice plângere cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale de către noi, puteți să contactați FirmeCadastru întotdeauna prin adresa de e-mail menționată în această clauză 8.7. Dacă sunteți în continuare nemulțumit de răspunsul FirmeCadastru, aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea competentă pentru protecția datelor - Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Pentru mai multe informații, vizitați www.dataprotection.ro.